Regulamin

Regulamin zakupów - Warunki ogólne

a). Potwierdzenie przyjęcia zamówienia nie oznacza w 100% jego realizacji. Zastrzegamy, iż z przyczyn od nas niezależnych (brak towaru u dostawców itp.) możemy zamówienie zrealizować częściowo. Jeśli pojawią się problemy z realizacją zamówienia, postaramy się powiadomić o tym kupującego.

b). Tym samym Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji od Sklepu Internetowego niezbędnych do realizacji zamówienia na udostępniony przez niego adres email. Użytkownik, który dokona akceptacji rejestracji w Sklepie Internetowym będzie otrzymywał informacje handlowe na temat usług, produktów i ofert specjalnych oferowanych przez sklep internetowy swiatwedkarza.pl.

c). Użytkownik może udostępniać swoje konto osobom trzecim na własne ryzyko i odpowiedzialność.

d). W razie zmian w danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym. Użytkownik dokona ich aktualizacji.

e). Użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Świat Wędkarza wysyłając wiadomość email na adres: sklep@swiatwedkarza.pl

f). Jeśli życzycie sobie Państwo wystawienia faktury VAT prosimy o wpisanie w polu uwagi: Zamawiam fakturę VAT oraz poprawne dane do jej wystawienia. Faktura VAT może zostać wystawiona do 7 dni od daty dokonania zakupu.

g). Nie istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru.

3. Możliwe metody złożenia zamówienia, zmiany w zamówieniu

a). Zamówienie poprzez sklep internetowy swiatwedkarza.pl 

b). Zamówienie telefoniczne. Zamówienia można składać dzwoniąc pod następujący nr 18. Koniecznie trzeba mieć przygotowane następujące dane produktów: nazwę, indeks, ilość .

c). Zmiany w zamówieniu, domówienie towaru do istniejącego zamówienia. Na prośbę klienta, przekazaną e-mailem bądz telefonicznie, możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu do maksymalnie 24h od jego złożenia - oczywiście jeśli zamówienie nie zostało już przez nas spakowane lub wysłane. W tym wypadku zmiany mogą dotyczyć: - dodania nowego produktu - rezygnacja z zamówionego produktu
 
Klient po otrzymaniu maila, w którym jest poinformowany o zmianach w zamówieniu ma możliwość dokonania ostatecznych zmian w zamówieniu. W tym wypadku prosimy o kontakt e-mailowy do 24-godzin od dnia otrzymania niniejszego maila. W tym wypadku zmiany mogą dotyczyć: - akceptacji zaistniałych zmian (nie wymagamy kontaktu w tym celu) - dodania nowego produktu - rezygnacji z całego zamówienia

Przy wszelkich zmianach wymagamy podania indeksu produktu.

Produkty zamówione osobno po dacie jednego dnia od złożenia zamówienia, będzie traktowany jako osobne zamówienie z doliczonym kosztem wysyłki.

4. Formy płatności

a). Dostępne formy:

- Pobranie (płatność przy odbiorze paczki)

- Przedpłata na konto (po naszym indywidualnym potwierdzeniu)

- w wypadku niezapłacenia w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamowienia , zostaje ono automatycznie anulowane

b). Przy dokonywaniu zakupów z opcją przedpłaty na konto bankowe, przelewu należy dokonać dopiero po potwierdzeniu mailem przez osobę upoważnioną o dostępności towaru na magazynach. Pierwsze potwierdzenie wysyłane automatycznie na Państwa skrzynkę jest tylko potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie osoby upoważnionej jest wysyłane po sprawdzeniu dostępności towaru.

5. Koszty wysyłki: Koszty wysyłki pojawiają się w kasie po uprzednim zalogowaniu, a wyglądają one następująco:

a). Wysyłka Pocztą Polską: Według aktualnego cennika Poczty Polskiej - http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm

b) Wysyłka kurierem DPD wg. cennika załączonego na naszej stronie w dziale "koszyk" 

 

c)  Paczki powyżej 5kg wysyłamy tylko kurierem DPD

d). Zamówienia powyżej 500zł wysyłamy wyłącznie firmą kurierską na nasz koszt

6. Dane prezentowanych produktów

Sklep Świat Wędkarza nie gwarantuje w 100%, iż zamieszczone na stronie sklepu opisy, specyfikacje techniczne oraz zdjęcia produktów nie zawierają błędów. Mogą one być przyczyną nieprawidłowych danych, dostarczanych przez producentów w formie katalogów lub innych informacji handlowych oraz innych niezamierzonych błędów. Prezentowane zdjęcia czasami mogą się minimalnie różnić od ich prawdziwego wyglądu, jednak w żadnym wypadku nie zmienia to nigdy ich właściwości. Nieścisłości i błędy nie są podstawą ew. roszczeń innych niż wynikające z przepisów aktualnie obowiązującego prawa. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy bądź telefoniczny.

7. Wysyłka, odbiór zamówienia

a). Zamówione towary z opcją przedplaty na nasze konto zostaną wysłane do kupującego w ciągu 24-48h od dnia przyjęcia zamówienia.

Oczywiście będziemy się starać, aby czas do wysyłki był jak najkrótszy. Zamówienia złożone z opcją wpłaty na konto są pakowane po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie bankowym. Konto to znajduje się w treści złożonego w taki sposób zamówienia.

b).W niektórych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony, o takiej sytuacji klient zostanie poinformowany. Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych Sklepu Internetowego swiatwedkarza.pl nie stanowią inaczej.

c). Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu. W przypadku odebrania takiej przesyłki przez klienta, sklep Świat Wędkarza nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzony towar w tej przesyłce. Konieczne jest w takim przypadku sporządzenie w obecności kuriera protokołu uszkodzenia przesyłki. W przypadku odebrania przez Kupującego uszkodzonej przesyłki bez sporządzenia protokołu odpowiedzialność za tą przesyłkę i towar się w niej znajdujący przejmuje na siebie klient.

d). Podczas odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić stan zewnętrzny opakowania (czy jest kompletne i nienaruszone). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki należy natychmiast, w chwili odbioru paczki spisać w obecności kuriera firmy spedycyjnej protokół reklamacyjny i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu.

e). Po odbiorze nieuszkodzonej przesyłki należy w obecności kuriera firmy spedycyjnej otworzyć paczkę i sprawdzić czy zgadza się jej zawartość oraz czy towary nie są uszkodzone. W razie konieczności należy natychmiast, w chwili odbioru paczki spisać protokół reklamacyjny i szybko skontaktować się z naszym sklepem. Uwaga! Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki bez uiszczenia opłaty.

f). Protokół, o którym mowa w podpunktach f i g jest jedyną podstawą do uznania reklamacji przesyłki wysyłanej firmą kurierską. Protokół ten musi byś spisany w chwili doręczenie przesyłki, nigdy później. Jeśli protokół zostanie spisany w innym momencie (kilka godzin po dostarczeniu paczki lub następnego dnia, reklamacja taka nie zostanie przez firmę  przyjęta do rozpatrzenia). Odpowiedni druk posiada przy sobie każdy kurier firmy przewozowej i ma obowiązek go wypełnić. Jednak należy tego dopilnować.

g). Za opóźnienie wynikłe z winy przewoźnika sklep nie odpowiada.

8. Gwarancje

a). Sklep internetowy swiatwedkarza.pl odpowiada w 100% za dostarczenie pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt w celu uzgodnienia dalszego postępowania. Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku jego braku zostanie wykonany zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto bankowe.

b). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne oraz wady ukryte zakupionego towaru wynikłe w czasie użytkowania zgodnego z przeznaczeniem. Uszkodzenia wynikłe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne, samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem) nie będą stanowić podstaw do uznania reklamacji.

c). Gwarancja obejmuje tylko produkty zakupione w naszym sklepie.

9. Zwroty towaru

a). Z towaru zakupionego w Sklepie Internetowym możesz zrezygnować bez podania przyczyny. Prawo odstąpienia przysługuje konsumentowi do 5 dni od otrzymania towaru, a zwrot towaru do 14 dni od odstąpienia. Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu.

b). Zwrot pieniędzy za odesłany towar następuje do 7 dni, od otrzymania przez przez obsługę sklepu informacji: na jaki rachunek bankowy i dane ma być zwrócona lub na jaki adres i dane ma zostać wykonany przekaz pieniężny. Prosimy o dołączanie takiej informacji do wysyłanej paczki.